.


Întrebări frecvente







Care este partea personalizată a cărții?

În povești, numele ales de tine, apare constant, pe tot parcursul poveștii ca personaj principal. În poveștile în care vi se cere să introduceți numele unui prieten și locul acțiunii, ambele informații vor fi vizibile în carte, ca parte a poveștii.

Deci, NU este doar faptul că imprimăm la începutul cărții informația că „Ana” este protagonista, prietena ei este „Mirela” și ne imaginăm că povestea are loc în „Galați”. Pe tot parcursul poveștii, numele date sunt incluse în poveste, astfel încât copilul va fi cu adevărat CARACTERUL PRINCIPAL din poveste.


Cât durează pentru a finaliza cartea?

Deoarece fiecare carte este unică și făcută cu mare atenție, termenul de livrare este de maximum 10 ZILE LUCRĂTOARE (2 săptămâni) de la confirmarea comenzii prin SMS.


Câte zile înainte de Crăciun / Paște ar trebui să plasez comanda pentru a primi cărțile înainte de vacanță?

Vă rugăm să vizionați pagina noastră principală înainte de Crăciun, vom menționa termenul exact. (Cu aproximativ 20 de zile calendaristice înainte, vom lua ultima comandă care va ajunge la voi până la Crăciun/Paște )
Pentru alte sărbători: putem promite să plasăm comenzi confirmate cu 2 săptămâni înainte de vacanță.
Vă rugăm să aveți în vedere că, în timpul sărbătorilor speciale (Crăciun, Paște, Ziua Copilului, absolvire, etc) serviciile de curierat sunt foarte ocupate, așadar fiți disponibili curierului pentru livrare (tot prin telefon).


Pot anula o comandă?

Nu avem opțiunea anulării unei comenzi odată ce aceasta a fost confirmată. Crearea unei astfel de cărți este un proces lung, așa că vom începe imediat să lucrăm la ea. Deoarece fiecare carte este realizată în funcție preferințele personale, nu suntem în măsură să vindem o carte care a fost deja fabricată sau este în proces de realizare.


Pot returna produsul?

Prin lege, nu vă puteți exercita dreptul de a returna produsele comandate și realizate individual.

Puteți solicita o rambursare în următoarele cazuri:

-Performanță defectuoasă. Eroare tipografică, carte nu fabricată conform datelor date, produs deteriorat ...
-Livrare întârziată. Dacă nu se face nicio livrare în a 11-a zi lucrătoare.

Dacă nu revendicați cartea pentru niciunul dintre motivele de mai sus, vă vom rambursa prețul. Dacă păstrați cartea, în ciuda acestora, vom negocia și vă vom oferi un discount pe baza unui acord individual.


Pot să ofer și fetelor și băieților o astfel de carte?

În descrierea fiecărei povești veți găsi recomandarea noastră în funcție de sex și vârstă, alegeți o carte ținând cont de acestea!


Pot introduce mai multe nume ale unui prieten?

Datorită naturii poveștilor, acest lucru nu este posibil. Puteți introduce cât mai multe date în fiecare carte pe care o vedeți afișată pe pagina produsului.
Practic, avem 2 tipuri de carti:

Carti acordeon pentru bebelusi, format A5: in Noapte Meserii cand va fi mare in Calatorie Dinozaurii Nou Nascut in Livada cele 4 anotimpuri in Padure

Carti cu povesti pentru copii, frumos ilustrate, format A4: Micuta stea invata sa numere Crocodilul care nu putea plange Cele sapte printese Povesti personalizate de noapte buna Jurnalul de bord Cartea in care copilul tau salveaza Jurassicul La ZOO Melissa Comoara Robin Regatul celor patru anotimpuri Pungasii din Padurea Neagra Africa si micutul elefant Albastru



Poate fi modificată grafica?

Grafica este dată, aceasta nu poate fi modificată. Este posibil să imprimați orice fotografie la începutul cărților. Acest lucru poate fi selectat atunci când comandați în timpul procesului de personalizare. Fotografia nu este o parte directă a poveștii, deci poate fi orice imagine alegeți. Vă recomandăm să alegeți o imagine portret când cartea este portret sau o imagine panoramă pentru o potrivire mai bună într-o carte landscape.


Ce se întâmplă dacă tastez ceva greșit?

Pregătirea de tipar este întotdeauna făcută de personalul editurii Elefantul Meu, așa că vom încerca să acordăm atenție ortografiei și tastării. Dacă bănuim că ceva nu este în regulă, ne vom consulta cu dvs. și vom corecta dacă este necesar. Vă rugăm să rețineți că nu putem fi responsabili pentru acuratețea informațiilor furnizate și nu mai putem schimba conținutul unei cărți tipărite. Mai degrabă, verificați de mai multe ori înainte de a trimite comanda!


Disponibil la o librărie?

Deoarece cartea este făcută cu date la cerere, nu este disponibilă în librării. Ne-am bucura enorm dacă alegeți să ne vizitați la standul nostru când participăm la târgurile de cărți sau pentru copii. Vom anunța prezența noastră în fiecare oraș pe pagina de facebook.


Pot să trimit o carte cadou, direct unei alte persoane?

Desigur, cartea personalizată poate merge direct la adresa aleasă de dumneavoatră.

În toate cazurile, factura va fi trimisă la adresa de e-mail furnizată și prin SMS la numărul dvs, deci nu va intra în mâinile destinatarului. Pentru a pregăti expediția coletului, vă rugăm să ne oferiți in câmpul destinat observațiilor detalii de contact pentru destinatar.



.
© 2020 MODRÝ SLON s.r.o. Toate drepturile rezervate.